Έτοιμη η παιδαγωγική
μας ομάδα για τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα
Coaching in educational contexts to reduce early
school leaving στην Μαδρίτη της Ισπανίας από 13-22 Απριλίου 2015
Γιατί το επιλέξαμε: Να αποκτήσουμε νέες
πληροφορίες σχετικά με το άγχος και το σύνδρομο της επαγγελματικής εξουθένωσης των εκπ/κών και τους σωματικούς πόνους που σχετίζονται με το επάγγελμα του εκπαιδευτικού και τη διαχείρησή τους. Επιπρόσθετα να αναγνωρίσουμε και να διακρίνουμε καταστάσεις που συμβάλουν στην πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου
από τους μαθητές και να εξερευνήσουμε βαθύτερα το φαινόμενο του εκφοβισμού.
Αναμένουμε να εκπαιδευτούμε σε καινοτόμα εργαλεία και στρατηγικές για τη
διαχείριση των αρνητικών συναισθημάτων και σκέψεων των μαθητών μας. Ελπίζουμε,
επίσης, να βελτιώσουμε την καθημερινή επικοινωνία με τους μαθητές μας και να
εξαλείψουμε τυχόν επιθετικές
συμπεριφορές.
Τι προσδοκούμε: Πρώτα απ' όλα, σκοπός
μας είναι να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη γνώση για την αυτο-βελτίωσή μας.
Στοχεύουμε επίσης να μειώσουμε το θυμό, το άγχος, την απογοήτευση ή/και το στρες
των μαθητών μας. Επιπλέον, να μεταφέρουμε αυτή τη γνώση στους συναδέλφους μας (ενδοσχολική
επιμόρφωση, συμμετοχή σε ημερίδες και συνέδρια) και στις οικογένειες των
μαθητών μας που αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους θέματα. Τέλος, να συμβάλουμε στην
πρόληψη της σχολικής βίας.
Our pedagogic team is ready to participate in
the program
“Coaching in educational contexts to reduce early school leaving”
in Madrid (April 13 – April 22)
“Coaching in educational contexts to reduce early school leaving”
in Madrid (April 13 – April 22)
Why
we chose: A
variety of reasons played an important role for our decision to attend this
course. First and foremost, it is important for us to gain new information about
anxiety, burnout syndrome, physical and emotional pain during the teaching procedure.
As concerns the students, we could deal effectively with early school leaving
and explore more deeply the phenomenon of bullying. We expect to learn about
innovative strategies and be provided with essential tools so as to manage ours
and our students’ negative emotions and thoughts. We also hope to be able to
improve our daily relationship with the students and eliminate their potential
aggressive behavior.
What
we expect: Our
purpose is first of all to use this knowledge for self-improvement. We also aim
to reduce our students’ anger, anxiety, frustration and stress. Furthermore, we
will transfer this knowledge to our colleagues, our students’ families and the
staff of any General Elementary School which faces similar issues. Our final
step would be also to contribute in preventing school dropping.